SSH kliens ami képes az automatikus proxybeállítások kezelésére?

Minden napra kell valami kihívás. Valami amin hosszú percekig törhetem a fejem majd rájöhetek, hogy ehhez több idő kéne vagy pedig nem is tudom megoldani mert nincs rá eszköz.
A mai kis feladatom az volt, hogy találjak egy olyan ssh klienst ami képes egy szerveren elhelyezett fájlból beolvasni a proxybeállításokat (Firefox alatt ez az “Automatikus proxybeállítás URL” szövegként található). Eredetileg PuTTY-ot használok mert gyors, jó, kicsi és mindent tud amit kell. Abban nincs ilyenre lehetőség. Manuális proxybeállításokra van, de az, hogy egy fájlból olvassa be arra képtelen szegény. Jött is a gugli, hogy mi a problémára a megoldás. Azt hittem van olyan kiegészítő Firefox-hoz vagy IE-hez (hehe) ami képes a böngésző beállításait használva SSH-zni. Az egyetlen amit kaptam az IP Connect ami weblapon található ip-re tud csatlakozni a PuTTY-t használva. Egyből 2 kérdés: vajon a böngésző beállításait használva? Továbbá: miért csak 3.6a1pre-ig (tehát a 3.6 első publikus bétatesztjéig) használható? Az mikor is jelent meg? Kb másfél éve? Ezt buktam. Aztán találtam még pár bejegyzést, hogy valami szervert kell kreálni a lokál gépből, arra van egy modul és azzal már lehet böngészőből csatlakozni (ennek a neve most nem ugrik be, később majd frissítem vele a bejegyzést) de az nem túl jó megoldás. Így hát egyelőre nincs semmi megoldás, továbbra is nyitott a kérdés. Igazából most sok esélyt nem látok.

Vélemény, hozzászólás?

