Hogyan tegyünk tönkre működő OpenWrt-s router-t

Egy újabb leírás, igaz ez most nem követendő példa (ha valaki mégis késztetést érez magában hát tegye, de én eddig nem találtam megoldást a javításra szóval csak saját felelősségre próbálkozzon!
Történt ugyanis, hogy imspector-t szerettem volna telepíteni rá. Egy azonnali üzenetküldő-proxy-t.
Vinyóra fel is pakolta csak nem indult el az istenért sem, hiába konfiguráltam ugyanis a lib* fájlokat nem találta (hiába volt beállítva a konfig, úgy tűnik arra nincs hatással, mindig ugyan ott keresi). Így ma felpakoltam azt a gyökérbe ( / ). Telepítés után közölte a router, hogy már csak 5 kbyte szabad hely maradt. “Áhh, újraindítom, ezzel kipucolja a /tmp-t és minden mást is ami már nem kell, jó lesz az”. reboot && exit, majd várok. Várok. És várok. Ez meg csak nem jön vissza. No, akkor fizikai restart. Nem segített. Hmm. Recovery mód, clearnvram firmware telepítése. Nem sikerült, a program nem látja az eszközt (viszont meg lehetett pingelni!). Na, akkor újra megpróbálom, recovery mode, asus firmware restoration tool, feltöltés. Sikertelen. 1 óra próba után most feladtam. Ez nem működik. Guglizom, hogy mit lehet tenni, semmi használható (csak a 9-es pin kisütése, de arra nem vállalkozom).
Akinek tehát valamilyen ötlete volna ne tartsa magában! Köszi!

FRISS: sikerült visszahozni! Feléledt a drága, a részleteket majd holnap közlöm!

Reklámok

Hogyan tegyünk tönkre működő OpenWrt-s router-t” bejegyzéshez ozzászólás

Vélemény, hozzászólás?

