Reklámmentesítés és saját képernyővédők Kindle 4-en, 4.1.0-s firmware-rel

Június 4-én jelent meg a 4.1.0-s firmware a Kindle 4 reklámokkal ellátott verziójához ami sajnos már nem engedte a korábban leírt módon a reklámmentesítést és a saját képernyővédők használatát (tapasztalataim itt lettek megosztva).
Nem kellett sokat várni a megoldásra ami teljesen egyszerű, csak némi tapasztalatot igényel. A némi alatt most egy kevés hálózati jártasságot és vi ismereteket értek, előbbi ahhoz kell, hogy be tudj SSH-zni az eszközre, utóbbi pedig 2 fájlt szerkesztéséhez a Kindle-n. Ha még sosem használtál vi-t akkor egyelőre ne állj neki, később, ha kicsit több időm lesz felteszek majd 2 fájlt amiket csak be kell másolnod és működni fog a hack, de arra kicsit még várni kell.(nem hozok létre, így is sokan elszúrják, úgy félő, hogy még többen tennék).
Ennyi bevezető után jöjjön a lényeg:
Kösd a Kindle-t a gépre és a gyökérbe hozz létre egy “ENABLE_DIAGS” fájlt (kiterjesztés nélkül), majd miután leválasztottad az eszközt a Menü -> Settings –> Menü-gomb –> Restart pontjával indítsd újra. Diagnosztikai módban jön fel, itt a középső négyzet alakú gombbal tudsz majd a menüben mászkálni, a középső gombbal pedig belépsz az adott lehetőségekbe. Menj a Misc individual diagnostics -> Utilities -> Enable USBnet-be és nyomj egy jobbrát az 5 módú vezérlőn (léptetőn). Ha már korábban beSSH-ztál az olvasóra akkor ugorj pár sort, ha még nem, olvass tovább! Dugd vissza a gépre az olvasót, ekkor jobb esetben felismeri mint hálózati kártya. Ha nem, akkor (Win Vistán és 7-en) tedd a következőt: Start -> Számítógép (Computer) ikonjára jobb-klikk -> Tulajdonságok (Properties) -> Eszközkezelő (Device Manageger). Keresd meg azt az eszközt ami nincs felismerve, jobb klikk és “Illesztőprogram telepítése” (install driver). Telepítsd a “Hálózati csatolók” közül a “Microsoft Corporation”-et és innét a “Remote NDIS based internet sharing device” eszközt.
Menj a Hálózati- és megosztásközpontba és a a frissen felismert eszközre jobb-klikk -> Tulajdonságok menüvel add a következő IP4-es címet: 192.168.15.241, alháló: 255.255.255.0.
Ez után kell egy PuTTy (letöltés) amivel SSH-zzunk be a 192.168.15.244 címre. Kérni fog egy felhasználónevet, ez “root”, a jelszónak pedig “mario”-nak kell lennie (de nem 100%, hogy az. Ha ezzel nem enged be, akkor látogass el IDE és írd be a Settings –> Device info alatt található Serial Number-t szóközök nélkül).
Vi-al hozz létre egy RUNME.sh fájlt a /mnt/us könyvtárban és add neki a következő tartalmat:
mntroot rw
if [ ! -f /var/local/adunits.bkp ]; then
mv /var/local/adunits /var/local/adunits.bkp
touch /var/local/adunits
fi
mntroot ro

Mentés, kilépés majd chmod +x /mnt/us/RUNME.sh
Tedd írhatóvá a root fájlrendszert a mntroot rw paranccsal majd csinálj egy mentést a /var/local/system/mntus.params-ról a következővel:
cp /var/local/system/mntus.params /var/local/system/mntus.params.BKP
Vi-ban nyisd meg az eredetit és fűzd a végére ezeket a sorokat (FONTOS, hogy hozzáfűzd, egy sort se törölj!):
if [ -e /mnt/us/RUNME.sh ]; then
sh /mnt/us/RUNME.sh
fi

Mentés, kilépés és jöhet a könyvtár a saját képernyővédőinknek:
mkdir /mnt/us/screensaver
mount /dev/mmcblk0p1 /mnt/base-mmc
mv /mnt/base-mmc/opt/amazon/screen_saver/600x800 /mnt/base-mmc/opt/amazon/screen_saver/600x800.bkp
ln -sfn /mnt/us/screensaver /mnt/base-mmc/opt/amazon/screen_saver/600x800
exit

Húzzuk le a könyvolvasót a gépről és menjünk vissza a főmenüig a jobbragombot nyomogatva. Lépj az “Exit, Reboot or Disable Diags” —> “Disable Diagnostics”-ba és nyomj balrát, ezzel újraindul.
Mostantól lesz egy screensaver könyvtár az eszközön amibe ha bemásoljuk fekete-fehér (600×800 felbontású) képeinket, újraindítás után azok megjelennek mint képernyővédők.

Reklámmentesítés és saját képernyővédők Kindle 4-en, 4.1.0-s firmware-rel” bejegyzéshez ozzászólás

  1. Hali!

    Nos, nekem nem fogadta el a passwordot, amit a fenti homepage generált. Se mario, se fiona nem segített 😦 Van vmi ötleted?

      • Igen, 4.1.0-ás a firmware. De mint látom, másnál működik a dolog. Még egy dolgot kipróbálok, eddig egy macintoshon próbáltam terminalon keresztül belépni, holnap megpróbálom windows alatt.

      • Az, hogy min próbálod, Win vagy Mac teljesen mindegy, ugyan azt a jelszót fogja kérni.
        Amit még meg lehet próbálni az az, hogy fogod, bejelentkezel a framework/mario accounttal, kimásolod a /etc/shadow fájlt és ráeresztesz egy Jack the ripper-t.

  2. köszi a leírást, sajnos elakadtam a RUNME.sh létrehozásával az mnt/us könyvtárba, mert nem ad hozzáférést az ‘us’ mappához.. (uccess denied) lehet, hogy már az én 4.1.0-s firmware-m újabb? bár akkor nyílván 4.1.1 lenne.. neked van valami ötleted?

    • Nincs mit. Próbáld, hogy kiadod elötte a “mountroot rw” parancsot. Ha sehogy sem megy akkor próbáld windows alatt létrehozni oda, ahol a documents mappa is van.

      • Megvolt a hiba, framework felhasználóval ssh-ztam be, ami miatt nem volt mindenhez jogom. root-tal már ment is. (én is csak ezzel a jelszóval tudtam belépni: http://members.ping.de/~sven/kindle.html).
        Egy másik fontos tapasztalat, az újraindítás szó az utolsó mondatbon nagyon fontos!! : )
        köszi mégegyszer a postot. segített..

  3. Helló, egy új kindle tulaj vagyok és egy nagy kérdésem lenne 😀 Ha hackelem a képek miatt az garivesztétses (itthon vásárolt kindle edigitalban) de valahogy vissza lehet állítani a teljesen szűz oprendszert mint ha semmit nem tettem volna hogy a gari ne vesszen el? köszi előre

  4. Hali!

    Nem tudtam várni a 2 fájl elkészültére :), így megpróbáltam magam előállítani. A RUNME.sh-t egy txt fájlból készítettem. Beleírtam soronként az utasításokat, közöttük ENTER-eket ütöttem, majd átneveztem a RUNME.txt-t RUNME.sh-vá. A mntus.params fájlt kimásoltam a gyökérbe, majd a total commanderrel (F4 gomb) hozzáadtam a megadott parancsokat. A többit a leírásnak megfelelően csináltam.

    A végeredmény az lett, hogy a Kindle főmenüjében nem jelennek meg a rajta lévő könyveim, ill. a reklámok nem teljesen tüntek el. A főmenüben lévő banner helyett az alábbi szöveg olvasható “Please connect wirelessly to download the latest Special Offers”, ill. a képernyővédő bekapcsolásakor is csak egy gyári kép jelenik meg folyamatosan + megjelenik ott is az a szöveg mint a banner esetén.

    A többszöri újraindítás sem segített, a könyvek újra felmásolása nem segített, hiba hozom létre újra a “ENABLE_DIAGS” fájlt, nem lép be újraindítás után a diagnosztikai módba. A Factory resetet nem próbáltam még egyelőre.

    Kindle 4 Non-touch-om van, 4.1.0-ás firmware-rel.

    Amit még észrevettem, hogy a változtatások után a képernyő frissítés módja visszaállt alapra, azaz nem frissül minden lapozáskor, ill. a belső tárterület 1,3 GB-ról leesett 93 MB-ra a Settings menü szerint.

    Remélem nem voltam túl hosszú 🙂 Előre is kösz bárkinek a segítséget.

    • Helló!

      Elmondom mi a hiba. A notepad (jegyzettömb) és a linuxos vi között van pár eltérés. Például a sortörésjelek. Ami jegyzettömbben annak tűnik az linux alatt egy értelmezhetetlen karakter ahol el fog akadni a script; ez okozhatja a hibát. Notepad++ jól kezeli a konverziót, ha azzal írtad volna (valószínűleg) működne.
      Ha ki tudtad másolni a mntus.params fájlt akkor miért nem szerkesztetted meg mindet vi-al a kindle rendeszerén?

      • Szia!

        Köszi a választ.

        Próbálkoztam a vi-vel, de mivel soha nem használtam, ezért nem tudtam rendesen használni. Van valami ötleted, hogy tudom javítani a hibát v. visszaállni az eredeti állapotba. Factory reset segítene?

      • Szia!

        Nekem is ez volt az első gondolatom. A RUNME.sh-t már töröltem, de a mntus.params-t nem tudom mozgatni, mert nem férek hozzá a géphez a Putty segítségével (nem lép be diagnosztikai módba). Van más mód a Kindlehöz való hozzáférésre?

      • Valószínűleg igen, de nem tudok biztosat mondani mert nem futottam még bele ilyen helyzetbe. Sajnálom, innentől a külföldiek tudnak segíteni mert ezekkel már nincs tapasztalatom.

      • Hello!

        Leírom a tapasztalataimat. hátha másnak is szüksége lesz rá. A kettővel feljebbi hozzászolásomban linkelt leírás segített, sikerült a Kindle-t diagnosztikai módban elindítanom. A mntus.params fájl helyreállításával pedig megoldódott a problémám, újra látom a könyveimet, tudok olvasni az eszközzel.

        A “Please connect wirelessly to download the latest Special Offers” szöveges képernyővédő megmaradt (állítólag akkor is előjöhet ez, ha az Amazon nem küld frissebb reklámokat a Kindle-re, így lehet ezt a problémát nem is a hack okozta), de mivel megtaláltam a képfájlt
        (/mnt/base-mmc/opt/amazon/screen_saver/adunits/600×800 mappában lévő screensaver-unregistered.gif, ill. screensvr.gif), így annak cseréjével már egy saját képem köszön vissza rám minden kikapcsoláskor 🙂

  5. helló a héten megírod akkor hogy hogyan kell visszaállítani az eredeti állapotra a kindlet. Kicsit előrébb írtam de itt a hozzászólás 😀

    Helló, egy új kindle tulaj vagyok és egy nagy kérdésem lenne Ha hackelem a képek miatt az garivesztétses (itthon vásárolt kindle edigitalban) de valahogy vissza lehet állítani a teljesen szűz oprendszert mint ha semmit nem tettem volna hogy a gari ne vesszen el? köszi előre

    köszönöm csak érdeklődök

  6. Köszönet a visszatért reklámok magyarázatáért. A vi használata nem teljesen tiszta. Nagy segítség lenne, ha kész RUNME.sh fájlt feltennéd, akkor csak a megfelelő könyvtárba (/mnt/us) be kellene másolni. A többi jól érthető. Köszönettel!

    • A RUNME.sh-n kívül még a mntus.params-t is szerkeszteni kell, azt is vi-al. Az viszont már okozhat bajt, aminél nem tudnék segíteni, ha valami rosszul sül el, így inkább nem publikálom a fájlokat.

  7. hello!
    engem az érdekelne hogy ezt a /mnt/us mappát hol találom, hogyan tudom a runme.sh filet beletenni? látni kéne ilyet valahol?
    előre is köszi!

      • a be SSHzást az alatt érted hogy puttyban megnyitom a megadott IP-t a megadott beálításokkal? mert az megvan, de sehol sem látom a mappát…

      • Linuxot mennyire használtál már?
        Add ki, hogy “ls /”, akkor meglátod, hogy mi van a root-ban. Ha “cd /mnt/us”-t adsz ki akkor pedig belépsz. DE (!!) ha ennyire bizonytalan a tudás akkor inkább hagyd, mert a vi-t nem fogom tudni leírni itt és az tényleg nehezebb!

  8. Kedves Deus!

    Érdeklődnék, hogy a 4.1.0-as verzió magyarosításáról esetleg annak segítésében tudsz-e valamit reagálni? Édesanyámnak vettünk egy ilyen kütyüt és panaszkodik szegény, hogy nem igazán érti a feliratokat és láttam más helyen, hogy a 3.x.x-es verziót már magyarosították.

    Várom válaszod!
    Köszi!
    üdv
    Janaboy

    • Szervusz!

      Megmondom őszintén nem hallottam senkiről aki a 4-es firmware-t magyarra fordítaná, nem is tudom, hogy a rendszer mennyire fogadná el azt (lehet, hogy hibát írna ki), illetve azt sem tudom, hogy hogyan lehetne nekiállni mert még nem néztem utána. Ha lenne 1-2 ember be tudnék segíteni, de egyedül nem állok neki (idő hiánya miatt).

      • Én szívesen segítek, bár annyira nem másztam még bele a Kindle-ba! A segítség alatt fordítást vagy egyéb dolgot értesz?

      • Szisztok! Sikerült már valakinek megcsinálni a magyarítást? Tudja valaki esetleg hogy melyik fájlt kellene megváltoztatni vagy átírni? Illetve hogy jutok oda?
        Köszi!

      • Helló!

        Ezt mind tudom már, de 1.) nem egy szimpla fájl hanem több 2.) jar-fájlok, tehát java-archive-ok 3.) sok van belőlük amelyiknél a szövegdoboz méretezve van. Nem kis munka! Neki fogok állni a fordításnak ahogy időm engedi.

  9. Hello!

    Kérhetek egy kis segítséget? Valamiért nem megy az SSH, pedig mindent ugyan úgy állítottam be ahogy a leírásban szerepel. Azt a hibaüzenetet kapom:
    network error: Connection refused Kindle 4

    Van valami tipped, hogy mi lehet a baj?

    Előre is köszönöm a segítséget!

    Üdv: Laci

      • Szerintem akkor azon módosítottak valamennyit, mert alapból a 22-es porton mennie kéne. Esetleg futtathatsz rá egy nmap-et, hogy mégis melyik portok elérhetőek.

      • Kicsit beleszólok én is, az új Kindlen (69$ fekete szín) nem megy az SSH, a screensaverhez más fajta megoldás kell, először Jailbreak kell, én most tesztelem, ha működik, ide szívesen leírom!

    • Helló!

      Találtam egy módszert, de mivel nincs fekete K4-em így csak leírom a módszert, ha gondolod próbáld ki, ha működik megírom cikknek.
      Tehát a teendők:
      1.) Töltsd le ezt: http://yifan.lu/download/42
      2.) Dugd a kindle-t a gépre és a gyökerébe töltsd fel a data.tar.gz fájlt, majd hozd létre az ENDBLE_DIAGS fájlt ugyanitt (mint ahogy a leírásban is van feljebb)
      3.) A Menü –> Settings –> Menü –> Restart opcióval indítsd újra az olvasót
      4.) Diag módban csináld a következőt: “D) Exit, Reboot or Disable Diags”, utána “R) Reboot System” és “Q) To continue”
      5.) Újraindul, megint diagnosztikai módban. Válaszd a “D) Exit, Reboot or Disable Diags” pontot, majd “R) Reboot System” and “Q) To continue”
      6.) Megint diagnosztikai módba tölt, “D) Exit, Reboot or Disable Diags”, ezt követően “D) Disable Diagnostics” and “Q) To continue”
      Lehet, hogy még az USBNet törés is kell hozzá, ezt itt találod: http://www.mobileread.com/forums/showthread.php?t=88004
      A többi már mint feljebb le van írva, ENABLE_DIAGS, reboot, SSH, stb.
      Mivel nem tudom letesztelni így NEM TUDOK segítséget adni ha valami rosszul sülne el, tehát FELELŐSSÉGET SEM VÁLLALOK semmiért!

      • Ebben viszont én segítek, ez maga a Jailbreak, de ettől még sajnos az ssh nem indul el! Viszont ha jól értettem a dolgot, itt már lehet RUNME.sh-t futattni, ha USB-n feltöltjük a gépre! De megvallom, hogy számomra nem érdekes a special offerek tiltása, bár valóban nem szép, de hát ez van 🙂

      • Bocsánat, ezt persze arra írtam, hogy nem tudom, hogy a korábban leírt módszer valóban leszedi a reklámokat!

  10. Szia!
    Két kérdésem volna:
    A leírésban az “exit” az egy beirandó parancs, vagy csak arra utal, hogy csukjuk be az ablakot?
    A “Vi” melyik programnak a rövidítése?
    Előre is köszi!

    • Helló!
      Az exit az beírandó parancs, magyarul írom a cikkeket és az is a code részben van. A “vi” program, szövegszerkesztö (és leírom újra: de ha ezt nem tudod akkor még nem használtad, ez esetben pedig NE próbálj vele dolgozni mert ha vmi nem.jó nagyobb kárt tehetsz mint hasznot).

      • Helló!
        Köszi a választ!
        DOS-ban és Windows-ban jártas vagyok, Linuxot viszont még nem használtam valóban. A RUNME.sh-t már megis csináltam az “UltraEdit”-el, ügyelve a sortörésekre. A “Vi” ről valószínűleg azért nem hallottam még, mert az Linuxos szövegszerkesztő.
        A fekete Kindle 4-hez szeretném használni a reklámmentesítést, de csak 4-én érkezik a Hardverkerbe. Janaboy szerint nem működik az SSH, ha lesz megoldás légy szíves tegyétek közzé!!!
        Köszi: Orionrumba

      • Helló!
        Bocs, ha hülyének látszom, de még egy valami nem világos:
        A reklámmentesítés részben azt írod, hogy “SSH-zzunk be”, felhasználónév, jelszó stb. Eddig értem, majd azt írod, hogy a “Vi-al hozz létre egy RUNME.sh fájlt”. A “Vi” hogy jön itt a képbe, azaz hol található helyileg? A “Putty” Windows-os program, a “Vi” Linuxos, vagy van Windows-os is? Át kell dugni egy Linuxos gépre, netán a Kindle-n van? Ez nekem homály!
        A képernyővédős rész teljesen tiszta, mert itt nincs belekeverve a “Vi”.
        A reklámmentesítős részt le tudnád fordítani Windows-os gondolatmenettel? Lehet, hogy más is van aki nem járatos a Linuxban.
        Előre is köszönöm: Orionrumba

      • Szia!

        A “vi” linuxos szövegszerkesztö. A tennivalók: be kell SSH-zni a Kindle-re (ehhez kell a putty), majd belépni a könyvtárba ahol létre kell hoznia RUNME.sh-t (cd könyvtárnév), ez után kiadni, hogy “vi RUNME.sh” és a fekete ablakban nyomj i-t (insert mode, beviteli módba lépés). Kimásolni a fent leírt szöveget és oda beilleszteni. Escape-t nyomni, beírni, hogy “:wq”, entert nyomni és végeztünk is 🙂

      • Szia!
        Már kezdem megérteni! (Jó volna egy kicsit érteni a Linuxhoz is, akkor nem kérdeznék ennyi hülyeséget.)
        Az egész folyamat az SSH-zás aklakábal történik.
        Tehát a “Vi” nem egy külső gépen lévő program, hanem a Kindle-n lévő rendszeren van. Így a “vi RUNME.sh” tulajdonképpen egy parancs, ami létrehozza a fájlt, majd az “i” után várja a tartalmát.
        A tartalmat soronként kell beírni? Sor végén nem kell “ENTER”?
        Így már világos a folyamat!
        Köszönöm, nagyon sokat segítettél.

      • Igen, pontosan. A kindle rendszere egy csökkentett tudású linux amit mindenesetre elláttak ezzel-azzal, pl vi-al is 🙂 Karakteres felületen kell végig dolgoznod, be ijedj meg 🙂

      • Szia!

        Az általad nyújtott ismeretek tudatában szétnéztem az Interneten ez ügyben, és úgy érzem, hogy már jól átlátom az egész folyamatot. Köszi mindent! Egy dologban azonban még bizonytalan vagyok, ebben kérem még a segítségedet.
        A vi-be való bevitelnél lévő hat sorral van a problémám. A legtöbb leírásban a “then” utáni részben, a 3. és 4. sor eőtt egy “tab” is van, azaz ez a két sor beljebb kezdődik. A Te leírásodban itt nincs “tab”
        A kérdéseim:
        1. Melyik a helyes beviteli formátum? (Tab-al, vagy nélküle?) Vagy netán mindegy?
        2. A hat sort egyszerre másoljam be a vi-be, vagy soronként?
        Csak úgy merek belevágni a műveletbe, ha már minden érthető a számomra. 4-én érkezika gépem, utána neki is látok a művelethez.

        Minden segítségedet köszönök!

      • Az csak formázás kérdése, azért van, hogy jobban átlátható legyen a script, nem befolyásol semmit (az IF ágat a FI-vel zárod, azért szokták beljebb kezdeni az azok közti sorokat, hogy debugoláskor könnyebben meg lehessen találni mettől meddig tart az elágazás).
        Teljesen mindegy, hogy soronként másolod be vagy sem, a tartalom tökéletesen azonos lesz.

      • Mindent értek, már csak akkor zargatlak, ha baj van.
        Még egyszer: Köszi minden segítséget!

  11. Helló!
    Az új fekete Kindle 4-en nem megy az SSH, esetleg tudnál segíteni, hogy mi a megoldás? Jailbreak megvolt már, hogyan tovább?

    • Szervusz!

      Előtted is kérdezték már és írtuk is, hogy azon még nincs erre megoldás.
      Az Amazon sem ostoba és az újabb készülékeken természetes, hogy befoltozza a korábban fellelt hibákat, így nagyobb az esélye, hogy fizetsz a reklámmentesítésért.

  12. Szia!
    Azt szeretném megkérdezni, hogy Vi alatt, vagy Vi-ben működik a Ctrl+C Ctrl+V parancs, hogy még csak véletlenül se rontsam el a begépelendő parancsokat?

  13. Sziasztok!

    Fekete Kindle 4-em van, 4.1.0-s firmware-rel.
    Azt szeretném, hogy valaki csinálja meg nekem, hogy legyen saját képekből összeállított képernyővédőm.
    Sajnos nem értek hozzá, elrontani meg nem szeretném.
    Pesten lakom.
    gaspar.arnold@chello.hu

  14. Sziasztok!

    Alaposan végigolvasva a leírásokat, tanulmányozva a “vi” kezelést sikeresen “reklámmentesítettem” és saját képernyő védővel elláttam a Kindle-t. (Szürke nem érintő képernyős 4-es) Deus-nak különösen köszönöm a “linux rendszer nem ismerőinek is érthető” részletes leírásokat. Természetesen a többi fórumozónak is köszönet!!!!!
    További szép napokat mindenkinek!

    Boldog Békés Karácsonyt és Új évet!

    Lajos (Lui)

  15. Kindle 5. Reklámmentesítés 4.1.0 firmwarrel jailbreak nélkül talán sikerült. A végeredmény biztosan jó, nincs reklám. Bár a saját képernyőkép még nem megoldott, bár ez engem különösebben nem is érdekel. Készülék indítás, nyelvválasztás, usb háttétár majd .assets létrehozás. Készülék újraindít, és a regisztrálás kihagyása. Nem tudom ebből mi oldotta meg, lehet elég csak nem regisztrálni az eszközt.. De sikerült, és a készülék nem törött!

  16. Sziasztok!
    Kindl 4 ezüst színű ebook olvassomat szeretem volna reklám mentsíteni, létre hoztam a “ENABLE_DIAGS” fájlt, de ujra indítás helyett véletlenül a factory resetet sikerült kiválasztamom… Jelenlegi helyzet, hogy kiírja please wait a moment while your Kindle start up. Hogy tudnám életre lehelni???? Segítsetek kérlek…….

    • Rákötöd gépre és törlöd az ENABLE_DIAGS fájlt majd újraindítod az olvasót. El fog tűnni minden róla, az összes könyv és beállítás, de el fog indulni.

  17. Kedves Deus!
    Köszönöm a gyors válaszod. Sajnos a gépen nem jelenik meg a kindl, valami beviteli ezközként telepítette le a windows.
    A bekapcs gomb 20 másodpercig nyomvatartása újra élesztette. Factory reset megtörtént, és nem regisztráltam be, így reklám mentes lett. Vissza másoltam a gépről a Documents, és a search indexes mappákat így minden visszajött 🙂 Így minden jó, és reklám mentes lett 🙂 Bár megállt bennem az ütő, amikor azt hittem hogy van egy új téglám 🙂
    NAGYON Köszönök mindent!!!!

  18. Kindle 5, 4.1.1-es firmware. Erre is működik? Ha megpróbálom, és nem, akkor el tudom rontani a cuccot? Ha igen, akkor egy factory reset megoldja? Köszi!

    • K5-ön nincs ssh szolgáltatás, vagy hát nem tudni hogyan érhető el. Ennél fogva nem tudsz bemenni az eszközre és módosítani a szükséges fájlokat.
      El lehet rontani (bár a te esetedben erre max 1% az esély) és vannak szituációk mikor factory reset nem segít.

  19. Sziasztok! Nekem Kindle 4-em van, és szeretném reklámmentesíteni a cuccost és saját háttereket beállítani, de sajnos nem vagyok ennyire computerzseni, és félek belevágni, nehogy elrontsam az egészet. Esetleg valaki Budapesten nem vállalna ilyesmit? 🙂

  20. Szia! Nekem valamiért nem ismeri fel a hálózati központban az eszközt.
    Win 8-am van, de eddig mindent ugyanúgy végig tudtam csinálni, ahogy leírtad. Kindle 4-esem van ugyanúgy.

  21. Hello!
    megpróbáltam a leírtak alapján reklámmentesíteni a Kindle 4-esemet, sajnos elakadtam ott, hogy nem ismerte fel a Win7, illesztőprogramot nem tudtam letölteni sajnos, hagynám is a francba az egészet, de sajnos csak diagnosztika módban indul újra a szerkezet…erre tudsz vmi tippet adni? kössz

    • Halihó!

      Diagnosztikaiból indítsd újra, ne az alján a gombbal. A leírásban benne van, hogy hogyan kell, én már nem tudom megnézni mert eladtam a 4-est.

Vélemény, hozzászólás?

