Saját képernyővédők törlése és a reklámok visszahozása Kindle-re

Ha valaki (pl. gariztatási okokból) le szeretné törölni az előzőleg feltöltött saját képernyővédőket és a reklámmentesítést is meg akarja szüntetni akkor a következőket kell tennie:
A kindle gyökérkönyvtárába hozz létre egy ENABLE_DIAGS fájlt majd indítsd újra a Kindle-t.
Menj a Misc individual diagnostics -> Utilities -> Enable USBnet-be és nyomj egy jobbrát az 5 módú vezérlőn (léptetőn).
Jelentkezz be PuTTy-val az eszközre és add ki a következő parancsokat:
mntroot rw
mount /dev/mmcblk0p1 /mnt/base-mmc
rm /mnt/base-mmc/opt/amazon/screen_saver/600×800
mv /mnt/base-mmc/opt/amazon/screen_saver/600×800.old /mnt/base-mmc/opt/amazon/screen_saver/600×800
rm /mnt/us/screensaver/*
rmdir /mnt/us/screensaver
exit

Ezzel a képernyővédők törölve, jöhet a reklámok visszatöltése:
4.0.0 és 4.0.1-es verzióknál: a system mappából a .assets file-t kell törölni.
4.1.0-s firmware-nél: töröld a RUNME.sh-t (ezt akár windows alatt is meg tudod csinálni mert a gyökérkönyvtárban van a file), ezt követően pedig ssh-zz be és add ki ezeket:
mntroot rw
rm /var/local/system/mntus.params
mv /var/local/system/mntus.params.BKP /var/local/system/mntus.params
mntroot ro
exit

Reklámok

Saját képernyővédők törlése és a reklámok visszahozása Kindle-re” bejegyzéshez ozzászólás

  1. Az a problémám a rendszer nem enged be! Vajon miér? Írtam emailt válasz nem érkezett! Úgy látom nem egyedül vagyok ezzel! Nem átlátható kusza az egész!

Vélemény, hozzászólás?

